پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز

پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز-فلاح زاده

پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز

پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز-فلاح زاده

پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز-فلاح زاده9177375800

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ


در این مقاله قصد داریم علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور و عملی که باید در جهت رفع این مشکل کرد را آموزش دهیم.
در مدل آنالوگ چراغ قرمز با چشمک زدن چند چراغ و در انواع دیجیتال با ظاهر شدن کد خطای مربوطه در صفحه نمایش نشان داده می شود. و بخاطر وجود ایراد به خصوصی در دستگاه است. ما در سایت شیراز تجهیز کد خطا و ارور تمامی دستگاه های ایران رادیاتور را توضیح داده ایم و شما میتوانید با مراجعه به اینجا کد خطای تمامی پکیج های ایران رادیاتور و رفع ارور آنها را مشاهده نمایید.
در برخی موارد خطای رخ داده مربوط به پیش آمدن مشکلی هنگام راه اندازی پکیج است و در این مواقع چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن میشود، و با فشار دادن دکمه ریست و راه اندازی دوباره دستگاه مشکل برطرف خواهد شد.
در صورتی که دستگاه با جرقه ضعیف سعی در روشن شدن دارد ولی روشن نمیشود و در عوض چراغ قرمز روشن میشود، اگر مشکل با ریست کردن پیکج حل نشود، باید به دنبال علل دیگر بود.
علت این مشکل میتواند ضعیف بودن سیم ارت، ضعیف بودن ترانس جرقه زن، از کار افتادن نوک الکترود و یا مشکل در سایر کابل های برق باشد.
در مدل آنالوگ در صورتی که روشن شدن چراق قرمز همراه با روشن شدن چراغ های 40 و 70 و 80 باشد، معمولا ایراد از ترموستات حد است.
در تمام مراحل کاری پکیج ایران رادیاتور، ترموستات حد مدار آن را کنترل میکند و وظیفه آن کنترل و محافظت از سوختن مبدل اصلی در برابر دما های بالا و گرمای بیش از حد است.
در صورت خرابی این سنسور، دمای مبدل بیش از اندازه بالا رفته و علاوه بر روشن شدن چراق قرمز، ارور 40-70-80 در مدل های آنالوگ و ارور E8 در مدل های دیجیتال ظاهر میشود. در این موارد ریست کردن دستگاه مشکل را حل نمیکند و ترموستات حد باید تعویض شود.
 

رفع مشکل چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور را اینجا بخوانید
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعد از ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4


 

  • پکیج دیواری و اسپلیت کولر گازی در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی